Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hymotion/domains/bieznikownia.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hymotion/domains/bieznikownia.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hymotion/domains/bieznikownia.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3689
Proces bieżnikowania – Bieżnikowanie opon

Jakie opony można poddać procesowi bieżnikowania ?

Pojazdy ciężarowe – 295/60r22,5. 315/60r22,5. 295/80r22,5. 315/70r22,5. 315/80r22,5. 13r22,5. 385/65r22,5. 385/55r22,5. 385/55r19,5, 445/65r22,5. 445/75r22,5.
Bieżnikujemy też opony przeznaczone do autobusów i busów. Wykonujemy naprawy flat spot czyli miejscowo spłaszczone opon po gwałtownym hamowaniu.

Ogólna i wstępna kontrola opony

Szorstkowanie

Drobne naprawy struktury opony

Nanoszenie kleju

Nakładanie bieżnika

Przygotowanie opony do zgrzewania

Zgrzewanie w autoklawie

Gotowy produkt

Proces bieżnikowania jest podzielony na etapy. Pierwszy z nich to wstępne oględziny i decyzja czy opona spełnia normy i nadaje się dalszej obróbki. Następnie zdzierany jest stary bieżnik opony za pomocą mechanicznego szorstkowania. Wszystkie głębsze ubytki oraz miejsca nacięte są dodatkowo zdzierane i uzupełnianie wulkanizacyjnie. Tak przygotowana opona poddawana jest dalszej obróbce nanoszenia warstwy gumy stanowiącej póżniej powłokę klejącą. Następnie nanosimy nowy bieżnik na oponę. Ostatnim etapem jest przygotowanie opony do zgrzewania i sam proces zgrzewania w autoklawie w odpowiednim ciśnieniu i temperaturze.